Powiem ci że początek był niezły...ale później było gorzej . Więc sam pomysł jest bardzo fajny! Początek udany i śmieszny, ale niestety po dentyście komiks ani razu mnie nie rozbawił, ocena 6/10...
He he podoba mi się. Naprawde fajny mini komiks. Praktycznie cały może rozśmieszyć ale koniec... po prostu zmarnowany potencjał ale i tak jest super!
Ocena 9\10
no cóź, troche nudne, tylko z tą zbroją było jako tako, mogłeś dołożyć troche więcej humorku, na koniec dałbym, że wilk mówi:
-a co mi tam! Pier**le, nie robie!
także jakieś 3/10 troche kiepsko
PS: na poczatku gdy mówi diego jest tam w jednym słowie niepotrzebne duże K (tak nawiasem,albo raczej w nawiasie mówiąc)
Aha, fajne Podoba mi się pomysł. Lubie wilki, bo to takie małe fajne futrzaki. Podobało mi się jeszcze wykonanie. Rażą tylko literówki, ale to idzie przeboleć. 9/10
mi tam komiks się podoba fabuła niezła tylko wykonanie mogłoby być lepsze a le jest ok dam 8/10 kurcze te zmiany znów jestem nowicjuszem
jeju jak patrzyłem na posty ado myśle jakiś nowy bo nowy obrazek jest patrze a tu ado jak ja nie cierpie zmian kwestia przyzwyczajenie
Fabuła - Jakaś nikła... 6/10.
Pomysł - Wiesz co ci powiem? ?e pomysł był świetny ... 9/10.
Wykonanie - Przeciętne. Przede wszystkim - nie rób takiego miejsca na dole! 5/10.
Ocena: 5+/10 - Ogólnie pomysł był interesujący, ale tylko on.
_________________ Robię jakiś komiks. Życzcie mi powodzenia, po roku ich nie robienia nie pamiętam nawet jak się steruje kamerą
Hmmm... wykonanie w sensie grafiki może być, pomysł na komiks też niezły tylko koncepcja spartaczona (a Bóg wie co to bo ja nie XD ). Fabuła też trochę bez sensu, ale jak już mówiłem(śmy) pomysł całkiem niezły.. hmmm........ ocenię na... cholipka, 6,5/10...
pierwsze 4 obrazki ciekawe , kolejne no comends ocena to 3/10
HunterBots19
Wysłany: 07-07-08, 08:06
No może być, chociaż niezbyt ciekawy. Miało być dużo humoru, a wyszedł zwykły mini - komiks. No, ale pomysł był dobry, chociaż te imię wilka takie głupie ;] Daje 6/10.