już ie jest przyklejony Ale teraz nie popełnij błędu i daj link do tego, OK?
To propozycja, bo wileu się 'domagało' byś dał linki w 'Moje komiksy'
EDIT: Teraz jest genialnie. Mam nadzieję, że masz kilkadziesiąt screenów nie danych do komiksu. Bo chętnie bym obejrzał 'Wpadki i Przypadki' w twoim wykonaniu.
_________________ Robię jakiś komiks. Życzcie mi powodzenia, po roku ich nie robienia nie pamiętam nawet jak się steruje kamerą
mam pytanie jak zrbic by duuuuuuuuza grupka ludzi szla za tobą tak jak w np gomez droga do wladzy mimo to jestem amatorem komiksowym bo niewiem ja k to sie robi a mam ciekawe pomysly a i jeszcze jak zrobic by miec bron jedno i dwu jednoczesnie? tak jak w samotnym wilku fajny komiks ale morze uzywaj modów jest tam wiecej zbroi niewiem czemu dankaw sie czepia o czerwone linie mi tam pasuja a z basket i wigo jak bys miał mroczne tajemnice to tam sa polskie spodnie
super byl werter i inne ale najbardziej mnie znudzil basket. nie muj typ
i tak robisz najlepsze komiksy wyslij mi odpowiedzi na meila
drako4@op.pl pozdro
drako5 jako że jesteś nowy można ci wybaczyć ale następnym razem zadawaj takie pytania w dziele "Pytania" ok a w dziale Porady znajdziesz odp. na wszystkie pytania tylko dobrze :szukaj:
Ej Piotrpl mam pytanie, czy zamieścisz tu alternatywne zakończenie twojej pracy, pt . Xardas kontra Werter, bo pisałeś, że takie istnieje.
Oczywiście że zamieszczę Ale musicie niestety na to poczekać. Swoje komiksy zapisuję na CD-RW i pożyczyłem ten krążek kumplowi. Na tym CD mam to zakończenie. Jak odda do umieszczę.
E no Piotr, na pewno twój kumpel oddał płytę. Nie mugłbyś tego już tu dać? Tak bardzo jestem (ewentualnie jesteśmy ) ciekawi końca X vs. W i komiksu Wiedźmin
Indiana, Piotr jest teraz strasznie (z tego co mi mówił na GG) Zajęty OJCZYZN!, Nic nie chcę mówić, iż sam nie wiem prawie nic XD Ale nie za bardzo ma teraz chyba czas Iż też jestem trochę tego zakończenia X kontra W ciekaw