Czyli dajemy nasze wypocinki z grafiki 3d. Tu pokaże swoją pierwszą prace z 3d pt. ,,Czapka Krasnala'' (nie śmiejcie się) robiona w 3d canvasie (muszę zainwestować w 3ds maxa)
Ja też chciałem coś zrobić, ale jakoś problemy miałem z ściągnięciem Tak mało krasnalowate to nakrycie głowy XD M to bardziej przypomina Fajny Róg jakiegoś zwierzęcia 9/10 a ta szafa też niezła, może nie najlepsza, bo mi się wydaje że stać cię na więcej 7/10
Heh te książki z komiksami są świetne 6+/6. Dobry pomysł bardzo ładnie Ci to wyszło chodź ta ojczyzna ma jakby „odgryziona kawałek” u góry ale po za tym bardzo fajnie Ci to wyszło. Aha i ojczyzna jest trochę za chuda XD
WAGNER myślałem że z 3D maxem miałeś już styki. Ja mam małe doświatczenie w 3D maxie 9 i wiem co i jak niestety licencja się skończyła i klop Niedługo prześle swoje prace 3D z 3D blender a i fajne prace wagner.
Nie znam się na pracach 3D, ale ta czapka maciusia wygląda trochę banalnie, ale i tak dam 9/10 bo pewnie sam bym lepszej nie zrobił .
Szafa i komiksy super naprawdę super Tylko "Ojczyzna" trochę "chuda" XD .
Nie mam zamiaru tolerować tu Spamu Norb19. A ty Wagner już się nie kłóć, jakby co dawaj warny. A warna dostałeś za to Norb, że powiedziałeś "lizanie dupy" Co mi się zdaję najbardziej kojarzy się z gejostwem i seksem. A więc już spokój.
Wow! Prace Wagnera są super! Za tą szafkę 8/10 - bo stać cię na więcej Ale te "książki" są naprawdę niezłe! Ocena 10/10! Wykonaj kolejną pracę Są naprawdę niezłe
A więc po koleji:
Czapa - całkiem całkiem, przez pewien czas sam chciałem zrobić pracę 3D ale nie wyszlo - 8/10
Szafa- ogólnie nic specjalnego, ale przynajmniej to szafa a nie pudło 7,5/10
Plakaty -Najlepsze z całej trójki 10/10 To chyba tyle. Pozdro
Jeżeli oceniałby to amator, powiedziałby ci, że to jest świetna i profesjonalna praca. Jakbyś dał to na themodders nie dostałbyś więcej oceny niż 2/10. To dwie złączone bryły i nic więcej. Hmmm...jestem zaskoczony tą pracą, podawałeś się za wielkiego grafika 3d.