Witam, mam pewien problem. Jeżeli chodzi o modding, to nie jestem nawet zielony - po prostu się na tym nie znam, bo mnie to nie kręci. Ale mam problem. Chciałbym zrobić komiks, tylko potrzebowałbym kilku rzeczy, które właśnie dzięki moddingowi można dodać. I czy jest ktoś, kto byłby tak miły, i zrobił mi małego moda?
Chodzi o to, że...
Kod:
Jak jest brama do Górnego Miasta (w Khorinis), to żeby przed tymi schodami zrobić taką barykadę, a w bramie żeby była ta zasuwana krata, taka jak w zamku w Górniczej Dolinie. Jeszcze przed bramą zrobić barykadę. I drabina, żeby móc wejść na bramę i tam zrobić dźwignię, która otwiera tą kratę. Jak jest wejście z Dolnego Miasta do portu to żeby też ustawić taką barykadę i może jakąś małą wieżyczkę strażniczą.
Czy jest ktoś, kto by to zrobił? Oczywiście - za takie coś to 2 albo 3 monety, bo to dużo roboty .
Co uczynić mogę
I z kim się zbratam,
Aby to zachować,
Lodem zmrozi twoją duszę.
Ja aktualnie nie mam spacera, ale w najbliższym czasie zrobię ci to.
EDIT
Wszystko ściągnąłem zaraz zabieram się do pracy.
Ale jest jedno ale. Nie zabardzo znam się na robieniu paczek więc żeby odbalić przeróbkę, będziesz musiał podmienić światy. Do tego potrzebne jest G2MDK, któro zniemczy ci skrypty, więc trzeba będzie poprać polskie.
Wszystko jest na stronie PolskiModding. Łącznie do pobrania masz ok 30 mb.
Gdy będziesz to miał, a ja skończę to podeśle ci przeróbkę.
MOŻE BYĆ?
EDIT2
Jest pewien problem, brama jest za duża i wystaje.
Może być.
EDIT3
Gdy się otwiera wystaje jeszcze więcej, ale ustawiłem ją tak że styka się z wieżami, i wygląda już przyzwoicie.
EDIT4
1.Po której stronie ma być drabina?
2.Ma być dźwignia czy kołowrót?
Drabina niech będzie po stronie Górnego Miasta.
Wolę dźwignię, bo akurat w tej sytuacji to będzie na miejscu.
A tak przy okazji - to wygląda po prostu świetnie. Zaraz biorę się za ściąganie G2MDK. Jak wstawisz mod i ściągnę, zobaczę, że działa, to dostaniesz monety (3).
Co uczynić mogę
I z kim się zbratam,
Aby to zachować,