Ostatnio zafascynowało mnie programowanie, a ściślej mówiąc skryptowanie. Skryptuje w mało znanym (wręcz NIE znanym) języku skryptowym w Polsce. Tego języka używa tylko wąska grupa skrypterów, i niech tak zostanie. Jako że o tym języku nie ma żadnej książki, forum czy strony internetowej po Polsku. A mój Angielski nie jest... ekhem, dobry. Jestem samoukiem. A jak każdy wie że 'trening czyni mistrza', a więc muszę ciągle pisać i pisać (programy) aby dojść do doskonałości. Ale jako że mi zaczyna już powoli brakować pomysłów, zwracam się do Was z prośbą o zlecanie mi różnych, niezbyt skomplikowanych programów. Dlaczego do Was? Po prostu - Wasze komiksy mówią same za Siebie, widać że macie wyobraźnie, oryginalność, pomysłowość... Mógłbym wymieniać tak cały dzień . A teraz trochę o zleceniach.
NIE może być DWÓCH postów ze zleceniami pod rząd. Temat ma wyglądać tak:
Kod:
User1: Proszę o blebliblo...
User2: Proszę o blablable...
Ja: Skończyłem, blablabla User1 : (link) User2 : (link)
User3: Proszę o blblabla...
User4: Proszę o blelbele...
Ja: Skończyłem, blablbbal User3: (link) User4: (link)
Sie znaczy...jakie rodzaje programów potrafisz robić? Bo np, przydałby mi się program do łatwego i szybkiego sklejania arkuszy. Umiałbyś coś takiego zaprogramować?
Ja bym potrzebował program w którym była by ziemia a ja mogę podnosić wodę. Tak wiesz co by było gdyby woda podniosła by sie o 150m. I by byłą ziemia zalana
Czytasz posty wyżej czy nie czytasz postów wyżej (xD)? Chyba że chcesz tego "Chemika" bez grafiki(nie wliczając w to GUI). W takim razie trochę powiedz o co konkretnie Ci chodzi.
Nie każdy program ma grafikę, ale większość ma ją w formie GUI. A ty chcesz pełnometrażowe sceny pokazujące działania chemiczne na różnych tworach... A między TYM i zwykłym GUI, jest chyba różnica...
a ja chciałbym program obliczający liczbę "pi" z dokładnoscią do 200 miejsc po przecinku